„A borkedvelők számára kialakított kommunikációs felületeinken azért
használjuk a kezdetektől az Egri Bor Most nevet, mert pont ezt
szeretnénk megmutatni: milyenek ma az egri borok, milyenek a mindennapok
a borvidéken” – ad betekintést a kommunikációs stratégia hátterébe ifj.
Lőrincz György borász."
Új honlap mutatja
be az egri borokat
A digitális tér jelentősége nemcsak
ezekben a hónapokban, hanem hosszú távon is egyre fontosabb az életünkben. Még
egy olyan terméknél is, mint a bor, ami alapvetően offline élvezhető. Az Egri
Borműhely borászai ezért kommunikációs csatornáikat tovább bővítve idén
tavasszal bemutatják új honlapjukat.
A 2018-ban alapított egyesület célja az
Egri borvidék ismertségének növelése, kiemelten fókuszálva a fiatal, akár kezdő
borfogyasztókra. Ennek érdekében indították el kommunikációs projektjüket Egri
Bor Most néven, eddig olyan közösségimédia-csatornákon keresztül, mint a
Facebook és az Instagram.
„Az új eszköz célja is az, hogy a
jelenleg megszokott honlapsablonoktól eltérően mutassuk be az Egri borvidéket
az online térben. Ennek megvalósításában az edukáció mellett kiemelt szerepet
szánunk a szórakoztatásnak. Ez sok érdekes, aktuális és vizuálisan vonzó
témával valósítható meg. Az egribormost.hu honlap segítségével a borfogyasztók
széles körét szeretnénk elérni, hogy megmutassuk nekik, mennyi energia,
frissesség és lendület van az Egri borvidékben és az itteni borászokban” –
fogalmazza meg Gál Tibor
borász.
A cél elérése érdekében egy nem statikus
honlap készült. A közösségi média és az online magazinok világától inspirálva
olyan felületet alakítottak ki, amely folyton változik, és megjeleníti azokat a
tartalmakat, amelyek izgalmasak lehetnek a borvidék aktuális történései iránt
érdeklődőknek. Aki felmegy az oldalra, tájékozódhat borkóstolókról, boros
eseményekről, újságcikkeket, interjúkat olvashat, megnézheti, hogy milyen a
szőlő a dűlőkben, vagy éppen ki házasít egri bikavért.
„A borkedvelők számára kialakított
kommunikációs felületeinken azért használjuk a kezdetektől az Egri Bor Most
nevet, mert pont ezt szeretnénk megmutatni: milyenek ma az egri borok, milyenek
a mindennapok a borvidéken” – ad betekintést a kommunikációs stratégia
hátterébe ifj. Lőrincz
György borász.
Honlap: https://www.egribormost.hu/
Az Egri Borműhelyről
Az Egri Borműhelyt olyan egri borászok közös
gondolkodása, együttműködésre való törekvése hozta létre, akik számára világos
volt, hogy egymással összefogva messzebbre jutnak el, és így érhetnek el
eredményeket a borvidék ismertségének növelésében.
2016-ban ültek le először erről beszélgetni.
Az irányt a borkínálat továbbfejlesztése, a meglévő márkák pontosítása és a
legmagasabb borkategória meghatározása rajzolta ki. A gyakorlatban mindez az
egri bikavér megerősítését, az egri csillag piaci megszilárdítását, a
Szépasszony-völgy újradefiniálását, az egységes Egri palack megalkotását és bevezetését,
valamint azt a törekvést jelenti, hogy igyekeznek vonzóvá tenni a helyi borokat
a fiatal fogyasztók számára.
Az Egri Borműhely tagjai: Bolyki Pincészet és
Szőlőbirtok, Eszterházy Károly Egyetem, Gál Tibor Pincészet, Juhász Testvérek
Pincészete, Ostoros Családi Pincészet, Petrény Winery, St. Andrea Szőlőbirtok,
Thummerer Pincészet és Szőlőbirtok, Tóth Ferenc Pincészet.
-
New website for Eger wines
The times we are
experiencing now make it all the more obvious how important online presence is
and there should be no doubt that this is a tendency that will only grow
stronger. And even a product like wine which can only be experienced offline is
no exception. This is why members of the Eger Borműhely (’Eger Wine Workshop’)
have decided to expand their communication channels and launch their new
website this spring.
This is an association
founded in 2018 and their main ambition is to popularize the Eger Wine Region
with a special focus on young and less experienced customers. To achieve their
goal they have launched a communication project called Egri Bor Most (’Eger
Wine Now’) on social media channels like Facebook and Instagram.
„The aim of the new
project is to present the Eger Wine Region online in a way that avoids the
tired cliches of most other websites. In order to achieve this we intend to
rely heavily on entertainment as well as education. This requires a wide range
of exciting, up-to-date and visually attractive content. The homepage
egribormost.hu is designed to reach as many wine lovers as possible and to
demonstrate how agile, inventive and dynamic are the winemakers working in
Eger”, says Tibor Gál
winemaker.
To realize this
ambition it is essential that the website is far removed from static and stale.
The opted style takes its inspiration from social media and online magazines,
and the page is going to be in constant flux to present all the information
available on what is happening in this exciting wine region. By visiting the
website readers can find out about tastings, wine events, read articles and
interviews, learn about the current state of the vineyards and grapes and get
insights on the process of blending Eger Bikavérs.
„The reason why we
decided to call the communication channels designed to inform wine lovers Egri
Bor Most (’Eger Wine Now’) is that this is exactly what we aim to do: to show
what Eger wines are like today and what life is like in the wine region”,
explains György Lőrincz Jr.
winemaker the rationale for the communication strategy.
Website:
https://www.egribormost.hu/
Eger Wine Workshop
The Eger Wine
Workshop was founded by Eger winemakers committed to sharing their ideas and
working towards a common goal. They all felt that together they can go further
and that cooperation provides the most efficient way to propagate the wine
region.
The first
discussions began in 2016. The direction they envisioned was to develop their
wine ranges, to finetune the existing brands and to establish the standards for
the highest wine category. In practical terms this translates into improving
the image of Egri Bikavér, strengthening the market presence of Egri Csillag,
redefining Szépasszony-völgy, creating and introducing a special Eger bottle
and making the wine region more attractive to younger customers.
Members of the Eger Wine Workshop: Bolyki
Winery and Vineyards, Eszterházy Károly University, Gál Tibor Winery, Juhász
Brothers Winery, Ostoros Family Winery, Petrény Winery, St. Andrea Winery and
Vineyards, Thummerer Winery and Vineyards, Tóth Ferenc Winery.
A cikk, a Wineglass Communication sajtóanyaga alapján készült.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése