Összes oldalmegjelenítés

2020. május 6., szerda

Új honlap mutatja be az egri borokat - Sajtóközlemény

„A borkedvelők számára kialakított kommunikációs felületeinken azért használjuk a kezdetektől az Egri Bor Most nevet, mert pont ezt szeretnénk megmutatni: milyenek ma az egri borok, milyenek a mindennapok a borvidéken” – ad betekintést a kommunikációs stratégia hátterébe ifj. Lőrincz György borász."

Fotó: Busák Attila



Új honlap mutatja be az egri borokat
A digitális tér jelentősége nemcsak ezekben a hónapokban, hanem hosszú távon is egyre fontosabb az életünkben. Még egy olyan terméknél is, mint a bor, ami alapvetően offline élvezhető. Az Egri Borműhely borászai ezért kommunikációs csatornáikat tovább bővítve idén tavasszal bemutatják új honlapjukat.
A 2018-ban alapított egyesület célja az Egri borvidék ismertségének növelése, kiemelten fókuszálva a fiatal, akár kezdő borfogyasztókra. Ennek érdekében indították el kommunikációs projektjüket Egri Bor Most néven, eddig olyan közösségimédia-csatornákon keresztül, mint a Facebook és az Instagram.
„Az új eszköz célja is az, hogy a jelenleg megszokott honlapsablonoktól eltérően mutassuk be az Egri borvidéket az online térben. Ennek megvalósításában az edukáció mellett kiemelt szerepet szánunk a szórakoztatásnak. Ez sok érdekes, aktuális és vizuálisan vonzó témával valósítható meg. Az egribormost.hu honlap segítségével a borfogyasztók széles körét szeretnénk elérni, hogy megmutassuk nekik, mennyi energia, frissesség és lendület van az Egri borvidékben és az itteni borászokban” – fogalmazza meg Gál Tibor borász. 
A cél elérése érdekében egy nem statikus honlap készült. A közösségi média és az online magazinok világától inspirálva olyan felületet alakítottak ki, amely folyton változik, és megjeleníti azokat a tartalmakat, amelyek izgalmasak lehetnek a borvidék aktuális történései iránt érdeklődőknek. Aki felmegy az oldalra, tájékozódhat borkóstolókról, boros eseményekről, újságcikkeket, interjúkat olvashat, megnézheti, hogy milyen a szőlő a dűlőkben, vagy éppen ki házasít egri bikavért.
„A borkedvelők számára kialakított kommunikációs felületeinken azért használjuk a kezdetektől az Egri Bor Most nevet, mert pont ezt szeretnénk megmutatni: milyenek ma az egri borok, milyenek a mindennapok a borvidéken” – ad betekintést a kommunikációs stratégia hátterébe ifj. Lőrincz György borász. 
Honlap: https://www.egribormost.hu/
Az Egri Borműhelyről

Az Egri Borműhelyt olyan egri borászok közös gondolkodása, együttműködésre való törekvése hozta létre, akik számára világos volt, hogy egymással összefogva messzebbre jutnak el, és így érhetnek el eredményeket a borvidék ismertségének növelésében.

2016-ban ültek le először erről beszélgetni. Az irányt a borkínálat továbbfejlesztése, a meglévő márkák pontosítása és a legmagasabb borkategória meghatározása rajzolta ki. A gyakorlatban mindez az egri bikavér megerősítését, az egri csillag piaci megszilárdítását, a Szépasszony-völgy újradefiniálását, az egységes Egri palack megalkotását és bevezetését, valamint azt a törekvést jelenti, hogy igyekeznek vonzóvá tenni a helyi borokat a fiatal fogyasztók számára.

Az Egri Borműhely tagjai: Bolyki Pincészet és Szőlőbirtok, Eszterházy Károly Egyetem, Gál Tibor Pincészet, Juhász Testvérek Pincészete, Ostoros Családi Pincészet, Petrény Winery, St. Andrea Szőlőbirtok, Thummerer Pincészet és Szőlőbirtok, Tóth Ferenc Pincészet.


 -



New website for Eger wines
The times we are experiencing now make it all the more obvious how important online presence is and there should be no doubt that this is a tendency that will only grow stronger. And even a product like wine which can only be experienced offline is no exception. This is why members of the Eger Borműhely (’Eger Wine Workshop’) have decided to expand their communication channels and launch their new website this spring.
This is an association founded in 2018 and their main ambition is to popularize the Eger Wine Region with a special focus on young and less experienced customers. To achieve their goal they have launched a communication project called Egri Bor Most (’Eger Wine Now’) on social media channels like Facebook and Instagram.
„The aim of the new project is to present the Eger Wine Region online in a way that avoids the tired cliches of most other websites. In order to achieve this we intend to rely heavily on entertainment as well as education. This requires a wide range of exciting, up-to-date and visually attractive content. The homepage egribormost.hu is designed to reach as many wine lovers as possible and to demonstrate how agile, inventive and dynamic are the winemakers working in Eger”, says Tibor Gál winemaker.  
To realize this ambition it is essential that the website is far removed from static and stale. The opted style takes its inspiration from social media and online magazines, and the page is going to be in constant flux to present all the information available on what is happening in this exciting wine region. By visiting the website readers can find out about tastings, wine events, read articles and interviews, learn about the current state of the vineyards and grapes and get insights on the process of blending Eger Bikavérs. 
„The reason why we decided to call the communication channels designed to inform wine lovers Egri Bor Most (’Eger Wine Now’) is that this is exactly what we aim to do: to show what Eger wines are like today and what life is like in the wine region”, explains György Lőrincz Jr. winemaker the rationale for the communication strategy.  
Website: https://www.egribormost.hu/
Eger Wine Workshop

The Eger Wine Workshop was founded by Eger winemakers committed to sharing their ideas and working towards a common goal. They all felt that together they can go further and that cooperation provides the most efficient way to propagate the wine region.

The first discussions began in 2016. The direction they envisioned was to develop their wine ranges, to finetune the existing brands and to establish the standards for the highest wine category. In practical terms this translates into improving the image of Egri Bikavér, strengthening the market presence of Egri Csillag, redefining Szépasszony-völgy, creating and introducing a special Eger bottle and making the wine region more attractive to younger customers.

Members of the Eger Wine Workshop: Bolyki Winery and Vineyards, Eszterházy Károly University, Gál Tibor Winery, Juhász Brothers Winery, Ostoros Family Winery, Petrény Winery, St. Andrea Winery and Vineyards, Thummerer Winery and Vineyards, Tóth Ferenc Winery.


A cikk, a Wineglass Communication sajtóanyaga alapján készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...