Összes oldalmegjelenítés

2012. december 16., vasárnap

Bor ruletteztem a Borkaszinóval





Hallottátok már a bor rulett kifejezést? Megmondom őszintén én még csak a Feles rulettről hallottam. A bor rulett szó hallatára viszont nem tudtam hogy mire gondoljak.

Ha ti is így vagytok ezzel akkor most megosztom veletek tapasztalataim.


Az ötlet nagyon találó a borkedvelő közönség körében lehet nemsoká több helyszínen is fogunk tudni vele találkozni. Jó tudni azonban, hogy ez egy védjegyes termék.

Én a karácsonyi céges rendezvényen találkoztam vele.

Röviden leírva ez egy vakkóstoló, játékos formában.

Lényege, hogy a rulett asztalon nem számok hanem magyarországi tájegységek, szőlőfajták, cukorfokok, évjáratok és hasonló bor készítéssel összefüggő megnevezések szerepelnek. Ez így már elég izgalmas nem?





A krupié aki ez esetben akár lehet egy borász vagy egy somelié minden játékos poharába kitölti az ismeretlen letakart palackból eme nemes nedűt. A játékosok pedig megtehetik tétjeiket a zsetonjaikkal, hogy szerintük milyen bor is lapul a poharukban, milyen évjáratú lehet.


Természetesen nem csak ennyiből áll a játék. A játékvezető időközben, amíg a téteket megteszik a versenyzők, mond pár rávezető információt is a borról. Nagyon sok hasznos információt szereztem ezáltal és megerősítést is nyertem a már ismert fogalmakkal kapcsolatban.

Többek között rájöttem, hogy a számomra olyan kedves Kékfrankost sikeresen összetévesztem még mindig egy Kadarkával, viszont a nem kedvencemnek számító Aszút felismerem. Na jó ki nem? Szerintem ez az egyetlen fajta bor, amelyet hazánkban 99%-ban mindenki felismer jellegzetes színe és íze révén.


A rulett asztalon persze ott a 0 is. Ez az esetben jöhet be, ha olyan borfajtát öntenek a pohárba, amely nem szerepel az asztalon felsoroltak között. Ez esetünkben is előfordult. Ugyanis egy Kövidinka került elő, amit én Chardonnaynek véltem be.

Illetve mint megtudtam januárban elkészül a Borkaszió "World". Várom már. :)

Azonban a Borkaszinó nem csak borokkal foglalkozik, ugyanis a repertoárjukban még sör és párlat kóstoló is szerepel. Természetesen végigjártam ezeket a helyeket is, de a szívem végül visszavonzott a bor ruletthez és ott is maradtam amíg vége nem lett a rendezvénynek.

A játék végén pedig egy hasznos cseppőrrel gazdagodtam. 

"A Borkaszinó (R) a Varázs Művek Kft védjegye. A védjegy felhasználása kizárólag Varázs Művek Kft írásos hozzájárulásával lehetséges. www.borkaszino.eu"

Facebookon is elérhetőek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...