Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 17., szombat

Balatonboglár borfesztivál - 2013

"Mert, hogy volt az a bizonyos BB reklám  még a 80-s években."




Az esemény ideje alatt végigkóstolhattuk a legfinomabb balatoni borokat, ugyanis a balatoni borvidék legjobb borászai és pincészetei borkóstolóval várták a látogatókat.

Gyerekként nem sokat mondott nekem a BB reklám, aztán később rájöttem, hogy a BB, Balatonboglár rövidítése.


Balatonboglár a Balatonboglári borvidék központja. Nagyon finom borokat készítenek az itt élő borászok. A város hivatalos honlapján erről bővebben is olvashattok. Érdekességként megemlítem, hogy a "magyar atomium" itt található.


A borfesztivált minden évben megrendezezik, melyre ebben az évben én is kilátogattam.

A fesztiválon kóstoltunk finom borokat; vöröseket (Kékfrankos), fehéreket (Chardonnay)

Bujdosó pincészet



A Bujdosó pincészettől kaptam egy egész zacskó dugót. Otthon meg is számoltam 260 db. Ennyiből aztán már lehet kreatívkodni. :)



A programról részletesen itt olvashattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...