Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 3., kedd

Segítettem a Borkaszinónak

A Borkaszinó Facebook oldalán láttam az alábbi felhívást:

"Van kedved béta-tesztelni? Jelentkezz és 2x1 oldal korrektúráért egy palack bort adunk ajándékba!"

Mondani se kell, éltem a lehetőséggel és egyből írtam is, hogy én bizony jelentkezem. 




A Borkaszinóval még tavaly a karácsonyi céges vacsin volt szerencsém találkozni, akkor írtam is róluk egy blogbejegyzést

E-mailben kaptam egy két oldalas Borpuskát, amely többféle bor jellemzését írja le és két oldal Párlat puskát a  különböző gyümölcs párlatokról.




Írtam nem egy észrevételt és visszaküldtem a Borkaszinónak. Ők pedig megköszönték, hogy milyen részletgazdag korrektúrát küldtem nekik és érdeklődtek mikor és hol tudnám átvenni a bort. :)



Jutalmul egy üveg fehér bort, a bor- és a párlatpuska egy-egy példányát és egy cseppőrt kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...