Összes oldalmegjelenítés

2014. november 1., szombat

Borkaszínóztam ismét

Ismét lehetőségem nyílt játszani a Borkaszinóval.





Már előző alkalommal is nagy élményt jelentett számomra a játék, így nem voltam rest játszani.

Vörösboroknál csak szárazakat kóstoltunk.

Első kör:
Az első bor egy szalmasárga színű fehér bor volt.  Illatát tekintve nem túl fűszeresnek véltem. Ízét tekintve száraznak tartottam. A bor egy Királyleányka volt.

A vörösbort szagolva, állagát megnézve nem túl testes bor volt, de sötét. Ízét tekintve nagyon csersavas, nekem nagyon nem ízlett. Eltaláltam, hogy Cabernet Franc


Második kör:
Fehér bor: A bor illatából egyből rávágtam, hogy a bor Olaszrizling. Viszont mikor belekóstoltam éreztem, hogy édes így az Ottonel Muskotályra tettem le a szavazatom. Először félédesnek gondoltam, de ahogy egyre inkább kortyolgattam egyre inkább hajlottam az édes bor felé. Így az édes borra tippeltem. A kóstolt bor egy késői szüretelésű Olaszrizling volt. Tanulság, mindig a bor illata alapján döntsünk!

Cuvee: Cabernet Frank és Cabernet Savignon alkotta a bort. Ezek közül a Cabernet Frank-t jól tippeltem meg.


Harmadik kör:
A szép sárga bor illatával és zamatával ismerkedve Sárgamuskotályra gondoltam. A bor egy Tokaj Szamorodni volt.

A vöröbornál először Kadarkára gondoltam. Majd Portuguiserre. Végül a Merlot mellett döntöttem. Merlot volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...