Összes oldalmegjelenítés

2014. december 13., szombat

Cultivini borkóstoló a Gresham palotában - 2014.12.13

A pompázatos hotelben karácsonyi vásár keretében borkóstolót rendeztek.




Ez idáig még nem jártam a Gresham palotában, így jó lehetőségnek tartottam, hogy az épület megismerését prémium minőségű borok kóstolásával kössem össze.


Általam kóstolt tételek:

Disznókő Furmint: üde friss bor
Disznókő Hárslevelű: finom olajos bor.
Disznókő 1413
Disznókő Hetedik: karamellás illatú, szirup szerű aszú.
Laposa - Prémium 2013: egy rizlingválogatás. Illata összetett, aszalt és érett gyümölcsök, virágok fedezhetők fel benne.
Szent Andrea - Merengő: illatában dohány, avar, fűszerek figyelhetők meg. Ízében cseresznye, szeder és konyakmeggy. Színe sötét, rubinvörös. Állaga sűrű. Magas tannintartalmú bor.
2 Ha pincészet - Courage 2011:  ezen badacsonyi tételnek istálló szaga volt. Hivatalos néven brettanomyces. Eddig még csak hallottam erről a borjelenségről, most viszont megkóstolhattam egy ilyen bort. Nagy élmény volt számomra.



Említést kell tenni mindenképp az Esszenciáról, melyet bár nem kóstoltam, de kóstoló kelyheit egyedi designer készítette és amely a Disznókő pincészet védjegyévé vált.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...