Összes oldalmegjelenítés

2012. november 18., vasárnap

Kezdeti borkóstolóim




Kecskeméten a nyár végeztével minden évben megrendezésre kerül a Hírös hét.

Ezen az egy héten át tartó vigalmon mindig felépítésre kerül a Borfalu is.

Egyik ilyen borkóstolón 2008-ban csak úgy hasból rávágtam, hogy ugyan kóstoljunk meg egy Villányi vörösbort, ami persze nem lehet más, mint Kékfrankos.

Így esett a választásom a Polgár pincészetre, ahol egy 2007-s tételt ízlelhettem meg, de csupán műanyag pohárból. Viszont az, hogy mennyire testes egyből szembeötlő volt és az íze is nagyon ízlett.



Balatonfüreden évente rendeznek Bornapokat. Párszor részt is vettem rajtuk, mikor épp akkor voltunk ott nyaralni.


De számos borospincét is lehet itt találni.

Pokol Pince



 

 Az első kifejezett borkóstolóra a Műegyetemen került sor, a Korai szüret nevezetű Borjour borgálán. Itt ismét csak megkóstoltam a már ismert Polgári kékfrankos 2007-t és még nagyon sok finom vörösbort. Többek között Gere-t is. Tokaj-i aszút is kóstoltam, de nekem az ilyen édes borok nem igazán tartoznak a kedvenceim közé. Illetve ekkor még a fehérek sem. Elvétve rosék.


2010-ben a Budavári borfesztiválon is részt vettem. Szintén kóstoltam Polgár Kékfrankos 2007-t. 

IHM - Borból jó a kannás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...